Vše o nákupu - nákupní řád

internetového obchodu Nábytek PEAL 

Registrace

Prvním krokem objednávky v internetovém obchodě Nábytek PEAL - ložnice, postele, matrace a rošty je registrace zákazníka. Registrace je velmi jednoduchá a nezabere Vám mnoho času. Vyplňují se pouze základní údaje, nutné pro správné dokončení objednávky. Registrace pro Vás znamená především zjednodušení současných i budoucích nákůpů v našem internetovém obchodě.

Registrovaný zákazník získává řadu zákaznických výhod, má možnost sledovat své objednávky a jejich historii online. Online je mu k dispozici také faktura a dodací list. Všechny osobní údaje jsou samozřejmě zpracovávány v souladu se zákonem, viz. Prohlášení o ochraně osobních údajů. Pokud si nepřejete zůstat zaregistrovaní, napište tuto skutečnost do poznámky v objednávce.

Samozřejmě je také možný nákup bez registrace. Zde vyplníte pouze nejnutnější údaje nutné pro úspěšnou realizaci objednávky.

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám přijde na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vyplňování registračních údajů u pokladny, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento e-mail nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali špatný e-mail. Jestliže je e-mali v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosíme kontaktujte nás na tel. číslo 705 105 969 nebo na e-mail peal.dobruska[zavináč]seznam.cz.

Po automatickém potvrzení objednávky našim systémem, Vás kontaktuje ještě náš pracovník, aby případně dohodl potřebné detaily. Jakmile zboží fyzicky opouští náš sklad, obdržíte informace o termínu dodání.

Dodání zboží

U všech značek a kategorií námi nabízeného zboží není minimální hodnota pro expedici nijak ohraničena. Stejně tak i dopravné, pokud není přímo uvedeno u produktu, je ve všech ostatních případech zdarma! Zpoplatněny jsou pouze doplňkové služby, jako je montáž nábytku, výnos nábytku do patra, odvoz Vašich starých matrací, postelí a nebo ostatnícho nábytku, a to vždy podle aktuálního ceníku na základě poptávky zákazníka.

Dodací lhůta je u každého produktu uvedena. Pokud zboží není na skladě, budete informování o termínu dodání. Přesný den, kdy Vám zboží bude doručeno se dozvíte před tím, než opustí náš sklad.

Způsoby dopravy

- volí se u pokladny

Standardní způsob

Při standardním způsobu dopravy je zboží dopravováno přepravní společností (TOPTRANS, EXPRESONE,...), Českou poštou nebo dopravou dodavatele a dopravné v České republice je ZDARMA. Ložnice, postele nebo komody jsou většinou doručovány v demontovaném stavu s přiloženým podrobným návodem na montáž. Za provedenou se považuje doprava v okamžiku složení zásilky tzv. "na práh domu". Montáž ani výnos nejsou v ceně zahrnuty. Doba dodání je většinou do druhého dne od přijetí zboží na sklad. Zákazník je o termínu dodání informován telefonicky nebo e-mailem. Konkrétního dopravce většinou určuje prodávájící v závislosti na charakteru a množství objednávaného zboží.

Komfortní způsob

Při komfortním způsobu dopravy je zboží dopraveno našimi vlastními automobily. Tato forma dopravy zahrnuje kompletní odbornou montáž nábytku vyškolenými pracovníky a samozřejmostí je i možnost odvozu použitého obalu, který zůstane po montáži. Nabízíme také výnos nábytku do vyšších pater a možnost odvozu Vašich starých matrací a postelí.

Komfortní dopravu zajišťujeme na základě poptávky od zákazníka a její cena je kalkulována v závislosti na charakteru a množství poptávaných služeb. Tato cena je pak zaslána zákazníkovi spolu s návrhem termínu doručení k odsouhlasení. Výhodou tohoto způsobu doručení je i možnost doručení mimo pracovní dny o víkendu a svátcích nebo v podvečerních hodinách.

Osobní převzetí

Zboží si odeberete osobně přímo v naší kamenné prodejně v Dobrušce. Dopravné je v tomto případě semozřejmě zcela zdarma. Při osobním odběru je nutné vyčkat na potvrzení od našeho pracovníka, že Vaše objednávka je již připravena k vyzvednutí. Toto potvrzení obdržíte na e-mail, resp. na tel. číslo, které uvedete v objednávce.

Převzetí zásilky

- co dělat když zásilka není v pořádku?!

Jako zákazník máte povinnost zboží od přepravce řádně převzít. Zejména zkontrolujte neporušenost obalů, počet balíků. V případě jakýchkoliv závad to neprodleně oznamte přepravci a sepište s ním reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na přepravce a o celé věci pak informujte nás.

Způsoby platby

Platba v hotovosti při převzetí zboží, dobírka

Platba v hotovosti při převzetí zboží od dopravce, na České poště nebo při osobním vyzvednutí zboží na prodejně.

Předem na účet

Platba předem převodem na účet č. 373731594/0600. Před odesláním zboží budete vyzváni k zaplacení, po obdržení platby bude zboží vyexpedováno.

V některých případech může být požadována záloha na objednané zboží. Platba probíhá převodem. Po připsání dohodnuté zálohy na náš účet, zadáváme do výroby.

Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

V souladu ze zákonem máte jako zákazník právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě a při splnění níže uvedených podmínek, Vám bude vrácena kupní cena.

1. Kontaktuje nás a dohodněte si způsob vrácení zboží.
2. Zboží, které budete vracet v rámci této záruky zpět musí být v původním obalu, nesmí nést známky používání, musí být nepoškozené a kompletní (včetně příslušenství, prodejky, záručního listu, návodu apod.)
3. POZOR! Tato záruka se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání zákazníka
nebo na zboží, u kterého je uvedeno "ZAKÁZKOVÁ VÝROBA".
4. Peníze Vám budou vráceny v hotovosti, složenkou nebo převodem po fyzickém obdržení zboží. Nezasílat na dobírku.
5. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy zde.

Při nesplnění některé z těchto podmínek, nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Záruka (záruční lhůta)

Délka záruční doby je nejméně 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak). Záruka počíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Záruka se nevztahuje na zboží opotřebené běžným používáním, poškozením neodborným zacházením, nebo neodbornou montáží.

Více informací naleznete v Obchodních podmínkách internetového obchodu Nábytek PEAL a v Reklamačním řádu internetového obchodu Nábytek PEAL.

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Získané informace o zákaznících uchováváme v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Osobní údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití a předáváme je pouze externím dopravcům v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

V případě, že z jakéhokoliv důvodu nechcete již nadále využívat služeb našeho obchodu, nebo si přejete smazání, odstranění svých osobních údajů, napište nám, prosím, svůj požadavek na e-mail peal.dobruska[zavináč]seznam.cz

Přečtěte si kompletní Obchodní podmínky internetového obchodu Nábytek PEAL.